Kaupallinen yhteistyö: Tutustu työnantajaan


Airpro tarjoaa monipuolisia työmahdollisuuksia lentoaseman ihmisläheisissä asiakaspalvelutehtävissä, lentokonekuormaajana tai vaikkapa matkustamohenkilökunnan jäsenenä. Koko lentomatkan kattava palveluketju takaa sen, että Airprolla on tarjota työtehtäviä moneen makuun.

Tutustu videolla Ilkan työhön turvatarkastajana, ja lue lisää myös muiden airprolaisten kokemuksista eri palvelutehtävissä!

 

Kevin, turvatarkastaja:

”Kaverini suositteli Airprota minulle, ja olen todennut että, täällä on kivoja työkavereita! Hyvää asiakaspalvelua on palvella kaikkia matkustajia yhtä tasokkaasti. Kokemukseni mukaan paras palaute on se, että antamani palvelu piristi asiakkaan päivää.”

Riikka, matkustajapalvelija:

”Minulle yksi hyvän palvelun tunnusmerkeistä on hymy: jos hymyilen ja otan kontaktin matkustajaan, palvelutilanne lähtee todennäköisemmin positiivisesti käyntiin. Toinen hyvän palvelun tunnusmerkki on kuunteleminen, ja sen myötä ymmärrän paremmin matkustajan tarpeet.”

Santtu, lentokonekuormaaja:

”Pidän tärkeänä sitä, että lentokoneen kuormaus sujuu nopeasti, vaivattomasti ja sääntöjen puitteissa. Esimerkiksi lentokoneen henkilökunnan ja muiden yksiköiden työntekijöiden kanssa puhalletaan yhteen hiileen tehokkaan työskentelyn takaamiseksi.”

Sanna, matkustamohenkilökunnan jäsen:

”Tavoitteeni on antaa asiakkaalle jotain lisäarvoa, jota asiakas ei osaa odottaa. Meillä on ihana ja kaverillinen työyhteisö, eikä minulla ole koskaan ollut huonoa työpäivää. Paras saamani asiakaspalaute oli se, kun matkustaja sanoi minulle, että minun tulisi saada Vuoden lentoemäntä -palkinto!”

Jovan, operaatiokeskustyöntekijä:

”Aloitin Airprossa turvatarkastajana, ja hain muutama vuosi sitten operaatiokeskukseen. Olen oppinut täällä valtavasti lentoaseman toiminnasta ja ilmailualasta. Airpro kasvaa kovaa vauhtia, ja on mielenkiintoista nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.”

Jussi, bussinkuljettaja ja koulutuskoordinaattori:

”Tulin Airprolle kesätöihin bussikuskiksi, ja nykyään toimin myös koulutuskoordinaattorina. Hyvä palvelu bussia ajaessa muodostuu ensisijaisesti rauhallisesta, varmasta ajotyylistä ja luottamusta herättävästä olemuksesta. Parkkibussitoiminnassa pääsen palvelemaan asiakkaita esimerkiksi vastailemalla heidän kysymyksiinsä ja opastamalla matkustajia oikeaan paikkaan.”

Airpro hakee nyt kesätyöntekijöitä!

Artikkelin on tuottanut Airpro.