Monster Klubi-työnhakutapahtumassa keskustellaan huhtikuussa sosiaalisen median hyödyntämisestä työnhaussa. Tämä aihe on paljon toivottu, ja sen ympärillä kuhisee sitä mukaa kun uusia sovelluksia julkaistaan.

Paneelikeskustelun aikana on tarkoitus selvittää muun muassa mitä sosiaalisen median kanavia panelistien mielestä työnhaussa oikeasti tarvitaan, mitä eri kanavissa kannattaa työnhaun näkökulmasta tehdä ja miksi ja miten rekrytoijat somea hyödyntävät.

Ilmoittautuminen ja ohjelma

Mukana keskustelussa on huikea kattaus rekrytoinnin parissa työskenteleviä asiantuntijoita, jotka ottavat kantaa omiin kokemuksiinsa peilaten etukäteen lähettämiinne kysymyksiin. Ilmoittaudu siis pian mukaan ja lähetä meille ne mieltäsi askarruttavat kysymykset, joihin toivot panelistien ottavan kantaa.

Luvassa on takuuvarmasti mielenkiintoista keskustelua ja käytännön vinkkejä oman työnhaun tehostamiseen sosiaalisen median avulla.

Paikka ja ohjelma:
Tiistai 26.4. Alma-talo, Alvar Aallon katu 3C, Helsinki
13:00 Kahvitarjoilu alkaa
13:30 Tilaisuuden avaus, Mirva Puranen, Monster.fi
13:45 Sosiaalinen media työnhaussa – paneelikeskustelu
15:15 Loppuyhteenveto ja kysymyksiä
15:30 Tilaisuus päättyy

Kokemuksiaan ovat jakamassa:

Sanna Lavonen, Employer Branding & Recruitment Manager, TeliaSonera
Sanna työskentelee Soneralla Employer Brandingin sekä rekrytoinnin parissa, suhtautuu intohimoisesti sosiaaliseen rekrytointiin ja toimii ketterän HR:n puolestapuhujana.

Tanja Kulmala, Talent Acquisition Manager, Fonecta
Tanja on työskennellyt rekrytointien ja henkilöstötehtävien parissa yli 10 vuotta. Hän vastaa Fonectan rekrytoinneista ja rekrytoinnin kehittämisestä, yhteistyökumppanuuksista ja oppilaitosyhteistyöstä. Lisäksi hän työskentelee vahvasti myös työnantajamielikuvan kehittämisen parissa.

Tapani Aittoniemi, Recruitment Consultant, ManpowerGroup
Tapani on rekrytoinnin ja resursoinnin moniottelija ManpowerGroupissa. Hän on ollut mukana suunnittelemassa ja toteuttamassa globaalia resursointimallia ja tehnyt satoja rekrytointeja eri organisaatiotasoille useilla toimialoilla, assistenteista asiantuntijoihin ja pomoista johtajiin. Viimeisen vuoden ajan Tapani on keskittynyt suorahakuun, jossa toimeksiannot vaihtelevat kapean erikoistumisalueen täsmäosaajista pörssiyhtiön talousjohtajiin. Tapani myös kouluttaa uravalmennettavia käyttämään sosiaalista mediaa työnhaussa sekä luennoi työnhakuun liittyvistä aiheista yliopistoilla ja muissa sidosryhmissä.

Jaana Kortelainen, Hr Business Partner, Alma Media
Jaana on työskennellyt Alma Medialla nyt neljä vuotta. Tällä hetkellä hän vastaa kokonaisvaltaisesti Iltalehden HR-asioista ja lisäksi Alma-tasoisesti työnantajamielikuvan rakentamisesta. Olennaisena osana työnantajamielikuvan rakentamiseen sisältyy myös rekrytointiprosessien kehittäminen Alma Medialla.

Marjukka Varis, Chief Resourcing Consultant, Saranen Consulting Oy
Marjukka on työskennellyt henkilöstöjohtamisen tehtävissä sekä in-house roolissa että konsulttina, vastaten mm. rekrytoinnista, resursoinnista, strategisesta osaamisen kehittämisestä, henkilöstöhallinnosta, esimiesten valmennuksesta sekä organisaatioiden ja työnantajamielikuvan kehittämisestä. Olennaisina osina tämän päivän työtehtäviä ovat henkilökohtaiset uravalmennukset sekä työnhaun ja rekrytoinnin valmennukset, aihealueina erityisesti sosiaalisen median hyödyntäminen työnhaussa sekä hakijan että rekrytoijan näkökulmasta.

 

Tapahtuma on tarkoitettu työnhaussa oleville yksityishenkilöille. Mikäli haluat osallistua tapahtumaamme yrityksen edustajana tai muusta kiinnostuksesta, tai haluat muutoin lisätietoja tapahtumistamme, olethan erikseen meihin yhteydessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Mirva Puranen
Manager, Job Seeker Services
Monster.fi